Сообщения

Сообщения за апрель, 2022
Изображение
 14 квітня 1) ЯДС 1.  1.    Розв’язання проблемного запитання «Чим відрізняються рослини?»     Діти висловлюють свої думки. 2.     Розповідь учителя з опорою на демонстраційний матеріал . Рослин у природі дуже багато і всі вони не схожі одна на одну. Але за деякими спільними ознаками можна виділити три групи. Давайте розглянемо рослини на слайді. Назвіть їх. Порівняйте їх. Що в них спільного? Скільки стебел у рослин? Які стебла – міцні дерев’янисті чи м’які та соковиті? Як одним словом можна назвати ці рослини? Висновок: всі дерева мають одне міцне дерев’янисте стебло. Назвіть рослини на цьому слайді. ( Порівняйте їх. Що у них спільного? Скільки стебел у рослин? Які стебла – міцні дерев’янисті або м’які, соковиті? Де починають рости гілки? Як одним словом назвати всі ці рослини? Висновок: у куща кілька міцних дерев’янистих стебел. Назвіть рослини на цьому слайді. ( Порівняйте їх. Що у них спільного?
Изображение
 12 квітня 1ЯДС 1.       Дослідницька г ра «Що рослинам потрібно для росту?» . Встановлення зв’язків між неживою природою і рослинами . У лійку ми наливаємо воду. Водою ми поливаємо рослини. Без сонячного світла, тепла рослини не ростуть. Рослинам потрібні земля, повітря, вода. Щоб рослини були красивими, добре росли і цвіли, їх потрібно підгодовувати спеціальними добривами. І обов'язково їм потрібна наша турбота і любов! - Що було б, якби рослина поставили в темне місце? /відповіді дітей/ - Що було б, якби рослина забули полити? /відповіді дітей/ - Що буде, якщо доглядати за рослиною: поливати, мити, рихлити землю, підгодовувати?   2.     Практична робота «Вирощуємо крес-салат». - Н авесні особливо відчутна нестача вітамінів в організмі людини. - Д о чого це може привести і як можна в цей період поповнювати нестачу вітамінів ? - Р ослин а крес-салат містить велику кількість вітамінів. Крес-салат збуджує апетит, він додає енергії, допомагає при застуді, нежитю, б
Изображение
 11 квітня 1) ЯДС Органи рослин 2) Анг. мова 3) Математика   Обчислити приклади                                                                                                                              4) Укр. мова Прочитати. Виконати завдання. Списати 3 речення.
Изображение
 7 квітня 1) ЯДС 1         Інтерактивна технологія «Мозковий штурм».   - Для чого потрібно їсти?   - Чому не можна обійтись без їжі?   - Що вона дає для життя?   - Які продукти харчування приносять найбільше користі нашому організму?  ВИСНОВОК: - Отже, щоб ви нормально зростали й розвивалися, організму потрібні різні продукти харчування. Продукти, які ви вживаєте, мають бути різноманітними.   2 .        Вправа «Що готує мама?». ·        Поаплодуйте будь ласка тій страві, яку ваша мама найчастіше готує вдома: суп, каша, голубці, компот, пельмені, плов, юшка, борщ (діти аплодують борщу).   ·        Так, дійсно, борщ і сьогодні є однією із улюблених страв українців. Мами готують вам смачний борщ?  А ви бачили як вони це роблять? Давайте і ми сьогодні спробуємо «зварити» борщ! 3.        Мовна гра   «Опиши предмет». ·        Борщ який?   (Г арячий , густий, наваристий , червоний…) ·        Компот який? ( Смачний, солодкий, пахучий, улюблений, вишневий, гарячий, холо
Изображение
 6 квітня 1) ЯДС .1.Розв'язання віршованих задач. На городі жовта диня, Наче справжня господиня Рахувала залюбки зелененькі огірки - 2 5 огірочків та ще 5 – буде … ( 3 0), Як не знать.   20 шуб капуста мала Стало жарко – 8 зняла, З сестрою поділилась. Скільки залишилось?   3 веселих буряки Танцювали залюбки. 1 5 огірочків не забарились в хороводі закружились. Морквиця в пляс пішла У червоному намисті. Скільки разом всіх городніх артистів?   Працьовиті школярі Яблука збирали 4 0 яблук – це не мало 10 з‘їли. Скільки стало?   6.2.         Математична головоломка. Робота в парах. Завдання: заміни фрукти числами так, щоб рівність була правильною.   .3.          Складання нерівностей. Вправа «Порівняй». Завдання: порівняти масу овочів та фруктів. Картка 1.                     17 кг                                        27 кг  ·        На скільки маса моркви менш