14 квітня

1) ЯДС

1. 1.    Розв’язання проблемного запитання «Чим відрізняються рослини?»

 


 Діти висловлюють свої думки.

2.    Розповідь учителя з опорою на демонстраційний матеріал.

Рослин у природі дуже багато і всі вони не схожі одна на одну. Але за деякими спільними ознаками можна виділити три групи.

Давайте розглянемо рослини на слайді. Назвіть їх.

Порівняйте їх. Що в них спільного? Скільки стебел у рослин?

Які стебла – міцні дерев’янисті чи м’які та соковиті?

Як одним словом можна назвати ці рослини?

Висновок: всі дерева мають одне міцне дерев’янисте стебло.

Назвіть рослини на цьому слайді. (

Порівняйте їх. Що у них спільного? Скільки стебел у рослин?

Які стебла – міцні дерев’янисті або м’які, соковиті?

Де починають рости гілки?

Як одним словом назвати всі ці рослини?

Висновок: у куща кілька міцних дерев’янистих стебел.

Назвіть рослини на цьому слайді. (

Порівняйте їх. Що у них спільного?

Які стебла – міцні дерев’янисті або м’які, соковиті?

Як одним словом назвати всі ці рослини?

Висновок: трав’янисті рослини мають м’які, соковиті стебла.

 3.    Вправа «Розподіли слова на 3 групи».

Завдання: розподіліть слова на 3 групи – дерева, кущі, трави.

Слова : береза, дуб, малина, ромашка, ялинка, калина, смородина, суниця, кульбаба, дзвіночок.

4.    Фізкультхвилинка.

Ми берізки та кленці.

В нас тоненькі стовбурці. (Встати.)

Ми в стрункі стаєм рядки,

Розправляєм гілочки. (Руки витягнути перед собою.)

Ледь зіп’ялись з корінців,

Дістаємо промінців. (Руки підняти вгору.)

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь. (Стиснути кулачки.)

Хилять свіжі вітерці

Вліво-вправо стовбурці. (Нахили тулуба.)

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед-назад. (Вправи для шиї.)

 


8. Читання дітьми тексту «Все в лісі співає».

 

Все в лісі співає

            Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув вітерець. Всі дерева заспівали. Кожне співало свою пісню. Берізка співала ніжну пісню. Хотілося підбігти під білокору красуню і обійняти її. Дуб співав мужню пісню. Ми слухали її, і нам хотілося бути сильними. Верба співала над ставком задумливу пісню. Вона нагадувала про осінь. 

             Ось такі пісні ми почули в лісі. 

 - Яку пісню співало кожне дерево? 

9.1. Вправа «Продовж речення»

– Міцне дерев’янисте стебло у дерев називається … 

– У кущів багато дерев’янистих … 

– У трав стебло соковите і …

– Дерева – це верба, …

– Кущі – це бузок, …

– Трав’яні рослини – це тюльпан, …

9.2. Гра «Що зайве?».

– Тополя, тюльпан, каштан, береза.

– Калина, смородина, пролісок, аґрус

– Клен, айстра, конвалія, кульбаба.

 

2) Математика


 

3) Укр. мова


 


4) Англійська мова



 

 

 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога